SHIFT AROMA se angajează să ofere excelență și satisfacție deplină clienților noștri.
SHIFT AROMA oferă cu mândrie servicii de livrare. Fiți siguri că facem tot posibilul pentru a vă livra comanda cât mai repede posibil. Vă rugăm să luați în considerare orice sărbători care ar putea afecta timpii de livrare. https://www.shiftaroma.ro oferă, de asemenea, expedierea în aceeași zi.
Toate comenzile pentru produsele noastre sunt procesate și expediate în 1-2 zile lucrătoare. Comenzile nu sunt livrate sau expediate în weekenduri sau de sărbători. Dacă întâmpinăm un volum mare de comenzi, expedierea poate fi întârziată cu câteva zile. Vă rugăm să acordați timp suplimentar pentru livrare. Dacă va exista o întârziere semnificativă în expedierea comenzii dumneavoastră, vă vom contacta prin e-mail.
Este responsabilitatea clienților să se asigure că adresa de livrare introdusă este corectă. Facem tot posibilul pentru a accelera procesarea și livrarea, astfel încât există o fereastră mică de timp pentru corectarea unei adrese de livrare incorecte. Vă rugăm să ne contactați imediat dacă credeți că ați furnizat o adresă incorectă.
Comenzile care ne sunt returnate ca fiind imposibil de livrat din cauza informațiilor incorecte de livrare sunt supuse unei taxe de restocare, care va fi stabilită de noi.
SHIFT AROMA nu este responsabil pentru pachetele pierdute sau furate. Dacă informațiile de urmărire indică faptul că pachetul a fost livrat la adresa dumneavoastră și nu l-ați primit, vă rugăm să raportați acest lucru autorităților locale.
SHIFT AROMA vă permite să returnați articolele în termen de 60 de zile. Vă rugăm să rețineți că articolele trebuie returnate nedeschise și neutilizate.
În cazul în care un produs este epuizat, https://www.shiftaroma.ro va aștepta până când toate articolele sunt în stoc înainte de expediere.
Atunci când lucrați cu https://www.shiftaroma.ro, aveți următoarele opțiuni în ceea ce privește taxele și taxele de import: preplătite și incluse în prețul comenzii.
Prin accesarea site-ului nostru și plasarea unei comenzi, acceptați în mod voluntar termenii acestei Politici de Livrare.
În cazul în care aveți întrebări sau comentarii, ne puteți contacta la următoarele date de contact:E-mail - info@shiftaroma.ro
Vă rugăm să inspectați comanda la primire și să ne contactați imediat dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă ați primit un articol greșit, pentru a putea evalua problema și a o rezolva.
Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dvs. trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nepurtat sau neutilizat, cu etichetele intacte și în ambalajul original. De asemenea, veți avea nevoie de chitanța sau dovada achiziției.
Pentru a începe o returnare, ne puteți contacta la info@shiftaroma.ro. Vă rugăm să rețineți că returnările trebuie trimise la următoarea adresă: [Bd. Regina Elisabeta 7-9, sector 3, București].
Dacă returnarea dvs. este acceptată, vă vom trimite o etichetă de expediere pentru returnare, precum și instrucțiuni despre cum și unde să trimiteți pachetul. Articolele trimise înapoi fără a solicita o returnare în prealabil nu vor fi acceptate.
Ne puteți contacta oricând pentru întrebări legate de returnare la info@shiftaroma.ro.
Vă rugăm să inspectați comanda la primire și să ne contactați imediat dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă ați primit un articol greșit, pentru a putea evalua problema și a o rezolva.
Anumite tipuri de articole nu pot fi returnate, cum ar fi bunurile perisabile (cum ar fi alimentele, florile sau plantele), produsele personalizate (cum ar fi comenzile speciale sau articolele personalizate) și produsele de îngrijire personală (cum ar fi produsele de înfrumusețare). De asemenea, nu acceptăm returnări pentru materiale periculoase, lichide inflamabile sau gaze. Vă rugăm să ne contactați dacă aveți întrebări sau nelămuriri legate de articolul dvs. specific.
Din păcate, nu putem accepta returnări pentru articolele aflate la reducere sau carduri cadou.
Vă rugăm să inspectați comanda. Cea mai rapidă modalitate de a vă asigura că obțineți ceea ce doriți este să returnați articolul pe care îl aveți, iar odată ce returnarea este acceptată, să efectuați o achiziție separată pentru noul articol.da la primire și să ne contactați imediat dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă ați primit un articol greșit, pentru a putea evalua problema și a o rezolva.
Indiferent de cele menționate mai sus, dacă mărfurile sunt livrate în Uniunea Europeană, aveți dreptul de a anula sau returna comanda în termen de 14 zile, din orice motiv și fără o justificare. Ca și în cazul de mai sus, articolul dvs. trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nepurtat sau neutilizat, cu etichetele intacte și în ambalajul original. De asemenea, veți avea nevoie de chitanța sau dovada achiziției.
Vă vom anunța odată ce am primit și inspectat returnarea, și vă vom informa dacă rambursarea a fost aprobată sau nu. Dacă este aprobată, veți fi automat rambursat pe metoda de plată inițială în termen de 10 zile lucrătoare. Vă rugăm să rețineți că poate dura ceva timp până când banca sau compania dvs. de card de credit va procesa și va afișa rambursarea.
Dacă au trecut mai mult de 15 zile lucrătoare de la aprobarea returnării, vă rugăm să ne contactați la info@shiftaroma.ro.